Wednesday 20 September 2017

Trading Forex For A Living Pdf


Andrei Knight Trading Forex för en levande intervju. Anders Knight Trading Forex för en levande intervju. Andrei Knight är en eftertraktad talare och coach för professionella handlare och enskilda investerare. Hans första bok kommer att kallas Trading Forex för en Living A Practical Guide to Uppnå finansiell självständighet med valutamarknaden Han är intervjuad här för.1 Hur skulle du beskriva ditt jobb. Min primära inriktning är på att tjäna bästa avkastning för mina investeringskunder, med noggrann övervakning av risker och i allt högre grad jag ägnat mer och mer tid och energi för att hjälpa andra handlare att lyckas genom Knight Trading Academy och.2 Vad gjorde dig bestämma att skriva en bok. En av de vanligaste frågorna från besökare till vår webbplats är Kan du rekommendera en bra bok för mig att börja med att jag ofta tar mig själv med att rekommendera två eller tre titlar, eftersom jag inte kan tänka på en som är verkligen komplett Så jag bestämde mig för att skriva boken jag önskar att jag hade när jag startade en vapenhandlare med alla verktyg som behövdes för att lyckas på marknaderna. De samma strategierna som jag använder för att hantera mina kunders medel.3 Det finns massor av valutahandelsböcker där ute. Det gör dina olika. Så många böcker fokuserar på teori och lämna ut specifika strategier, medan andra presenterar system som mestadels är regler för poster och utgångar, med minimalt omnämnande av penninghantering. Jag lägger denna affär av forex nakna, pekar ut fallgroparna för att undvika, och hjälper läsarna att skapa en solid plan för att lämna deras jobb och övergång till handel i full tid Trading Forex for Living erbjuder inte bara mer än 100 diagram och handelsexempel utan även detaljerad täckning av den levande delen, inklusive ämnen som psykologi, inrättande av ett hemkontor, handel med andra Folk s pengar som en verksamhet och balansera arbetstid med familjen.4 Din bok jacka säger att 95 av handlare förlorar Vilken procentandel av människor som läser din bok tror du kan vara vinnande handlare. Jag har t Regnade hundratals handlare genom åren och kan tänka på kanske tre eller fyra tidigare Pro-medlemmar som gav upp och gick tillbaka till sina gamla jobb. I nästan alla fall lämnade de oss till förmån för att hoppa in i live handel efter bara en månad eller två av Träning och övning, tänkande att de visste allt jag tror att någon kan lyckas med detta om de tänker på det, ägna sig tid att lära sig och ansträngningarna att öva.5 Vad ska din bok lära läsaren av. Hur är det att vara en konsekvent, Självförtroende näringsidkare Konsistens är den cement som rymmer allt annat vi har diskuterat till denna punkt tillsammans. Det kommer också att visa dem hur man kompletterar sin inkomst med handel, gör ett fullboende som en näringsidkare eller ens starta ett företag och handla för andra.6 Vad är de typiska handelsfel som du ser att människor gör. Inte hålla fast vid deras system - och handelsplan och förlora all tro på sig själva och deras analys i det ögonblick marknaderna kryssar lite mot dem. Läkemedlet för detta är att göra mer långsiktiga scenar io-baserad analys och att motstå frestelsen att hoppa in i eller ut ur handeln i mitten av ljuset Människor förstår inte det, men om du inte väntar på att ljuset stängs kan det ändå ändras fram och tillbaka så det här är att ha NO Systemet alls.7 Hur blev du först intresserad av handel. Min far handlade börserna här och där och han berättade en gång för mig att om jag ville förstå någonting som hände i världen behövde jag bara följa dollarn jag är Någon som älskar att hålla koll på nyheter och aktuella händelser och handel ger mig ett sätt att agera på mina åsikter om vad jag ser att hända runt om mig Om världen verkligen är ett stadium som Shakespeare sa en gång, då följer de finansiella marknaderna som att ha En främre raden Sitt du vet att du går på någonting när du tar dig lite ledsen när saker börjar börja ta en fredag ​​eftermiddag och ser verkligen fram emot följande måndag. 8 Vad måste du gå igenom innan du insåg att du var tillräckligt god för att kunna g Jag rådde mer eller mindre om handel. Jag var mer eller mindre dämpad i den och kände mig långt ifrån när jag började. Människor fortsatte att fråga om hjälp och råd och så delade jag vad som fungerade och fungerade inte för mig. Höra om andra människor s Framgången fungerade då för att uppmuntra mig, och när fler och fler personer använde systemet och tillfogade sin erfarenhet och feedback, utvecklades utvecklingen naturligt. Det vi har idag är resultatet av mer än sex år med testning och tuning.9 Är du fortfarande en Aktiv näringsidkare Placerar du affärer med egna pengar. Jag investerar i den fond som jag hanterar, så när jag fattar ett handelsbeslut med mina kunder är pengarna min egen också på linjen. Vi använder också högvattenbokföring, så om vi någonsin Har en förlorande månad, anser vi inte att pengar som tjänas för att återvända till jämvikt som en vinst för beräkning av provision. Vi får bara betalt när vi tjänar pengar till våra kunder.10 Tror du att handelsautomation gör det svårare för enskilda handlare. Bara i sinnet E att det ger dem falskt hopp Jag har sett en bank som jag arbetade för att investera 2B i ett system för att hjälpa dem att beräkna och hantera riskexponering i realtid, det gjorde inte handel på egen hand. folk tror fortfarande att en 99 programvara kommer att vara svaret på alla sina problem. Programvara kan hjälpa till att automatisera några handelsuppgifter, men låt någon robot springa tillräckligt länge utan övervakning och det kommer så småningom att tömma ditt konto.11 Vilka japanska kampsportar var du? Studera Hur lärde de sig att hjälpa dem på de finansiella marknaderna. Bujinkan Taijutsu Det viktigaste som det lärde mig är tålamod Låt motståndaren visa dig sin avsikt Miyamoto Mushasi, kanske den största svärdsmannen i japansk historia, sa en gång att den som rör sig förlorar först en annan verkligen Användbar skicklighet är flexibilitet som inte fastnar i en enda, rigid tankegång, men är öppen för ledtrådar från omgivningen kring dig och att kunna anpassa din strategi efter behov. Trafiks Forex för en Living publiceras av Harriman House och kommer att släppas under januari 2011 För mer om Andrei Knight kan du besöka hans hemsida på Se artikel på källwebbplatsen. Uppdatering för en levande av Alexander Elder.5: e mars 2008, 04 05.Tradering för A Living är en första finansiell handelsbok av den framstående handelsförfattaren och läraren Alexander Elder. Det visar de vanligaste misstagen som handlare misslyckas med att identifiera och korrigera i sina stilar och förhindra dem från att bli ekonomiskt oberoende. Trading for a Living visar alla fördelar med Att vara en näringsidkare friheten, spänningen, livskvaliteten Att bli finansiell näringsidkare är inte svårt att göra, det är bara svårt att hålla ner dina känslor och börja tänka på handel som en seriös långsiktig aktivitet. Enligt Alexander Elder Majoriteten av de inledande handlarna misslyckas med att kontrollera sina känslor, de går för att den kortsiktiga framgången förlorar på lång sikt, vilket gör att de förlorar pengar, tid och tro på en bättre ekonomisk framtid Ingen tidigare handelsupplevelse eller kunskap krävs för att läsa och förstå den här boken. Då kan du läsa recensionerna av boken och skicka in din egen recension om Trading for a Living av Alexander Elder. Handel för en levande är en lysande och välskriven bok Den del som nämner att man förstår marknadspsykologin och känslan är de främsta motivationsfaktorerna som leder till teknisk analys var i mina ögon, den mest nödvändiga delen av denna bok. Det förklarar att värdet av tillgångar är allt marknaden handlar om och olika handlare använder olika tekniska indikatorer för att tolka pris och volymdata jag föredrar de mer grundläggande analysmetoderna men jag provocerades av en vän att läsa den här boken och jag hittade anledningarna till tekniken extremt giltiga tolkningar och integrering av dessa metoder i ditt föredragna handelssystem är en annan viktig idé som boken ger om du investerar mer i värden än marknadsinträdes - och utträdesstrategierna du använder och dina riskreduktionstekniker kan vara något annat än tekniskt jag funderade på att tänka på de olika handelarna strategier och analysera likheterna mellan dem extremt spännande äldste, vara en psyc hiatrist av yrke som föredrar att handla, levererar många tekniska indikatorer som diagram och ljusstakar och ger slutligen läsaren insikt i sin egen handelsmetod. Det här är en spellbindande litteratur. Skriven underbart måste den vara i din Besittning om du är inblandad i handel eller ens tänker göra det i framtiden köpte jag den här boken ett tag tillbaka tillsammans med Come Into My Trading Room och Inlägg och utgångar också skrivet av Dr Elder Jag kunde inte få mig att lägga ner den här boken och varje minut jag hade fri Jag skulle hämta det igen Jag slutade det mindre än två dagar och kunde inte stoppa mig själv från början av nästa bok, kom till mitt handelsrum Efter att ha läst ca 100 sidor skulle jag säga att det inte skiljer sig mycket från Trading för en levande men erfarenheten av att läsa den första boken var rent nöje Det var enkelt att läsa, analysera och tolka Innan jag läste den här boken kände jag att jag visste att jag visste mer än jag behövde veta om TA men jag kunde inte ens föreställa mig t Han beloppet Dr Elder skulle lägga till min kunskap Sektionen om handlarepsykologi är fantastiskt skrivet och förmodligen det bästa arbetet inom fältet Han nämnde också Triple Screen-metoden som han också sysslar med och jag kände att det kommer att bli ett värdefullt tillägg till någon s handelsfilosofi Du måste läsa den här boken. Ålders bok är bara bra om du är nybörjare inom handeln. Det ger dig ett bra sätt att göra teknisk analys. När du läser detta bör du börja utforska marknadsutvecklingen individuellt och rita din egna slutsatser Äldste talar om det handelssystem han har använt men testare har bekräftat att det misslyckas på den praktiska marknaden. Han har en mycket klassisk syn på handel. Du borde läsa den här boken bara för nöje eftersom det inte har något att erbjuda. Ge bort det efter läsning. Mesta nybörjare handlare har ingen aning om vad man kan förvänta sig men tror fortfarande att de kommer att överträffa marknaden. Äldste säger det med så få ord att marknaden är fylld med m malm erfarna handlare som har mer utvecklade metoder, en bättre formad trading mentalitet och bättre tekniker för pengar och riskhantering. En nybörjare är som en nybörjare som spelar sin första turnering. Du förväntar dig verkligen att han vinner. Han kanske, men det kommer att vara emot Alla odds På samma sätt om du är en amatörförare och hämtar den här boken, ökar du chansen att slå marknaden så fort som möjligt. Det kostar faktiskt lite mer än de andra böckerna, men det är väl värt pengarna. Det ger dig underbar Råd och extremt användbara tips Du kan lätt säga att äldste är en psykiater när han pratar om en näringsidkars psykologi och hur de flesta handlare tar fram sitt eget doom Om du bara ska börja handla, vänta tills du slutar läsa den här boken Om du har redan börjat, ta en paus, läs den här boken och kom tillbaka. Den här boken är den mest informativa för den nyare klassen av handlare. Författaren ger läsaren en mycket bra introduktion till de olika meta ods av teknisk analys, trender, kartläggningsmönster och några populära indikatorer som MACD, momentum, Stochastics, RSI osv. Samtidigt ger han inte mer information än vad användaren kan hantera. Lägger nybörjaren åt sidan, Elder innehåller också mycket av information till den erfarna näringsidkaren De handlare som länge har varit på marknaden och har insett att det saknas något i sina handelsmetoder kan inte vara till nytta för mycket. Han säger att det inte är lämpligt att ändra din strategi i detta skede, men borde läsa boken ändå Han har skrivit ett briljant kapitel om riskhantering Han pekar också på skillnaderna i metoden följd av en vinnande och en förlorande näringsidkare Han berättar vikten av god kvalitet Han skriver upprepade gånger att näringsidkaren inte borde glömma affären när positionen är stängd Det finns mycket att lära av varje lönsam och förlusthandel Det är den här analysen som hjälper dig att förbättra Språket som används är också mycket kortfattad En sak som jag inte tyckte om var bokens pris Det är tydligt varför jag gav den här boken fyra stjärnor i stället för fem. En bra introduktion för nybörjare till området Äldste täcker området med indikatorer väl och fördjupar viss förtroende genom att inkludera verkliga affärer från hes bibliotek Psykologin som jag hittade vid första behandlingen var frustrerande, jag kände mig distraherad från verklig handelskunskap, men i efterhand, nu skulle jag inte läsa en handelsbok utan ett kapitel om psykologi. Skriven i en mycket nonsens Materia, vilka nybörjare kan finna skrämmande, det bestämde mig definitivt att fokusera och acceptera att handeln är väldigt seriös med verkliga förluster. Jag tycker att det är en bra start för nybörjare, men jag hittade att jag var tvungen att leta upp webbplatser för vissa Förklaringar för mekaniken bakom vissa indikatorer. Uppge en översyn. Forexpengar som någon annan finansiell handelsaktivitet kan vara mycket riskabel. Handel med marginalen är ännu mer riskabel Att vara beredd på eventuella förluster och andra faror Av marknaden rekommenderas det att läsa Forex-böckerna som skrivits av proffs och rekommenderas av de framgångsrika handlarna. Forexböcker som presenteras på denna sida kan förbättra dina chanser att lyckas med valutahandel och för att undvika de vanliga misstag som har blåst upp tusentals konton Don t glöm inte att läsa Forex bokrecensioner innan du köper dem och snälla lämna din egen recension efter att du läst boken Läs först, handla next. Our Friends.3 Saker jag önskar att jag visste när jag började trading Forex. Trading Forex är inte en genväg till instant wealth. Excessive hävstång kan vända vinnande strategier till förlorare. Retail sentiment kan fungera som ett kraftfullt trading filter. Everyone kommer till Forex marknaden av en anledning, allt mellan bara för underhållning att bli en professionell näringsidkare jag började aspirera att vara en heltidsfinansierad Forex-näringsidkare jag hade lärt mig den perfekta strategin som jag spenderade månader på att testa det och backtests visade hur jag kunde göra 25 000- 35 000 per år av en 10,00 0 konto Min plan var att låta mitt konto sammansatta tills jag var så bra, jag skulle inte behöva jobba igen i mitt liv, jag var dedikerad och jag förpliktade mig till planen 100. Säkerställer du detaljerna, min plan misslyckades Det visar sig att handel 300k mycket på ett 10.000 konto är inte särskilt förlåtande Jag förlorade 20 av mitt konto om 3 veckor Jag visste inte vad som höll mig Något var fel Lyckligtvis slutade jag att handla på den tiden och hade turen att landa ett jobb på en Forex mäklare, FXCM Jag tillbringade de närmaste åren jobbar med handlare runt om i världen och fortsatte att lära mig om Forex marknaden. Det spelade en stor roll i min utveckling att vara den näringsidkare jag är idag 3 år av lönsam handel senare har det varit glädje att gå med i teamet på DailyFX och hjälpa människor att bli framgångsrika eller mer framgångsrika näringsidkare. Poängen med att jag berättar för denna historia är att jag tycker att många handlare kan relatera till att börja på denna marknad, inte se de resultat som de förväntade sig och inte förstod varför dessa a Var 3 saker jag önskar visste när jag började handla Forex. 1 Forex är inte en få rik snabb möjlighet. I motsats till vad du har läst på många webbplatser över hela webben kommer inte Forex trading att ta ditt 10 000 konto och göra det till 1 miljon. Det belopp vi kan tjäna bestäms mer av beloppet av pengar vi riskerar snarare än hur bra vår strategi är Det gamla ordstävet Det tar pengar för att tjäna pengar är en exakt, men Forex trading included. But det betyder inte att det inte är en bra satsning trots allt finns det många framgångsrika Forex-handlare Där ute som handlar om skillnaden Skillnaden är att de långsamt har utvecklats över tid och ökat sitt konto till en nivå som kan skapa en hållbar inkomst. Jag hör om handlare hela tiden att rikta 50, 60 eller 100 vinst per år, eller till och med per Månad men risken som de tar på kommer att vara ganska lik den vinst de riktar mot. Med andra ord, för att försöka göra 60 vinster på ett år är det inte orimligt att se en förlust på cirka 60 av dina konto i ett visst år . Men Rob, jag handlar med en kant, så jag riskerar inte så mycket som jag potentiellt kan tjäna du kan säga. Det är sant uttalande om du har en strategi med en trading edge. Din förväntade avkastning ska vara positiv men utan hävstång är det kommer att bli en relativt liten mängd och i tider av otur kan vi fortfarande ha förlorade strimmor När vi kastar hävstångseffekt i mixen, så är det hur handlare försöker rikta sig till de stora vinsterna som i sin tur är hur handlare kan producera för stora förluster. Hävstång är Fördelaktig, men inte när det kan göra en vinnande strategi till en förlorare. 2 Hävstång kan orsaka en vinnande strategi för att förlora pengar. Det här är en lektion som jag önskar att jag hade lärt mig tidigare. Överdriven hävstång kan förstöra en annars lönsam strategi. Säg att jag hade ett mynt som när huvuden träffades, skulle du tjäna 2, men när svansar blev slagna du skulle förlora 1 Skulle du vända det myntet Mitt gissning är absolut att du skulle vända det myntet Du vill vända det om och om När du har 50 50 chans mellan att göra 2 eller förlora 1, så är det ingen brainer möjlighet att du accepterar. Nu säger vi att jag har samma mynt, men den här gången om huvuden är slagna, skulle du tredubblera din nettovärde, men när svans träffades skulle du förlora varje innehav du äger. Skulle du vända det myntet mitt gissning Skulle du inte för att en dålig flip av myntet skulle förstöra ditt liv Även om du har exakt samma procentuella fördel i det här exemplet som exemplet ovan, skulle ingen i sitt rätta sinne vända detta mynt. Det andra exemplet är hur många Forex Handlare ser sitt handelskonto De går all-in på en eller två trad es och slutar att förlora hela kontot. Även om deras affärer hade en kant som vårt myntflipande exempel, tar det bara en eller två olyckliga affärer att torka ut dem helt. Så här kan hävstångseffekt göra att en vinnande strategi förlorar pengar. Så hur kan Vi fixar det här En bra start är att använda inte mer än 10x effektiv hävstångseffekt. 3 Användning av sentiment som en guide kan luta oddsen i din favör. Den tredje lektionen jag har lärt mig bör inte bli någon överraskning för dem som följer mina artiklar med hjälp av det spekulativa meningsindexet SSI Jag har skrivit många artiklar om det här ämnet Det är det bästa verktyget Jag har någonsin använt och är fortfarande en del av nästan varje handelsstrategi jag använder idag. SSSI är ett gratis verktyg som kan hittas här som berättar hur många handlare är långa jämfört med hur många handlare som är korta varje större valutapar Det är tänkt att användas som ett kontrarindex där vi vill göra motsatsen till vad alla andra gör. Använda det som riktningsfilter för mina affärer har gjort min handels karriär helt om. Läs av mina misstag. Om jag kunde berätta för mina Yngre själv 3 saker innan jag började handla Forex, det här skulle vara listan jag skulle ge hoppas att de hjälper din handel så mycket som det hjälpte min .--- Skrivet av Rob Pasche. DailyFX ger forex nyheter och teknisk analys om de trender som påverka den globala curren ncy marknader.

No comments:

Post a Comment